“מבצעים” מסוכנים

“המבצעים” המסוכנים (לכיס) שהפכו לחלק מהנוף הישראלי אינם בהכרח מבצעים כדאיים אלא מדובר בכלי שיווקי טהור הבא למשוך את תשומת לבכם ולהצעיד את כפות רגליכם פנימה אל תוך החנות למטרת קנייה. ברור לכל, כי המבצעים אינם מוכרזים מטוב לב המוכר או בשל רצונו העז לעזור לכם לחסוך בעלויות. ההפך הוא הנכון. המצב הקשה במשק והעובדה שהקונים לא ממהרים לבצע רכישה היא שגרמה להורדות המחירים המאולצות. הורדות אלו כאמור אינן תמיד משתלמות מה גם שכל רכישה אפילו בחצי המחיר של מוצר שאינו ממש נדרש לנו בעת הרכישה נחשבת להפסד כספי של ה – 50% המשולמים ולא לרווח של 50% הנחה.